در پشت همه پیام های بازاریابی glitzy ، هنگامی که مصرف کننده یکی از محصولات شما را خریداری می کند ، این اسناد فنی است که به آنها کمک می کند تا از آخرین خرید خود بهترین تجربه را کسب کرده و در حین استفاده از آن در امان بمانند.

از کتابچه های راهنمای کاربر گرفته تا مشاوره و اخطارهای ایمنی ، ترجمه فنی اطمینان می دهد که مشتریان در سراسر جهان مدت طولانی پس از خرید از محصولات شما خوشحال می شوند - و از نظر حقوقی به همان اندازه مهم هستند. این چالش ، مدیریت اسناد چند زبانه است که اگر شما تولید محصولات مختلف زیادی دارید ، می تواند بسیار مشکل باشد.

در اینجا پنج روش برتر وجود دارد که به شما کمک می کنند هر بار به ترجمه فنی بی عیب و نقص برسید و پروژه های بلند مدت را بدون سردرد مدیریت کنید.

5 کار شما باید برای هر پروژه ترجمه فنی انجام دهید
بزرگترین مزیت شما با ترجمه فنی اینست که زبان موجود در اسناد شما در مقایسه با کمپین های بازاریابی شما نسبتاً ساده خواهد بود. هدف شما این است که دستورالعمل ها را بطور واضح و واضح انتقال دهید ، اما شما هنوز هم باید مراحل خاصی را برای ساده سازی روند ترجمه انجام دهید و احتمال خطا را به حداقل برسانید.

منبع منبع خود را ساده کنید: به طور کلی ، زبان ساده ترجمه و درک آن برای خواننده نهایی آسان تر است - بنابراین مطمئن شوید که سند اصلی شما از زبانی واضح و ساده به سود هر بلندگو زبان استفاده می کند.
از مترجمان با دانش فنی استفاده کنید: مترجمان شما باید درباره موضوعات ، محصولات و پیچیدگی های فنی اسناد خود آگاهی داشته باشند.
بقیه اسناد خود را برای طرح بندی بومی سازی کنید: ترجمه مطالب شما طول سرفصل ها ، جملات و پاراگراف ها را تغییر می دهد ، که بر طرح و طول کل سند شما تأثیر می گذارد - از جلوی جلویی تا صفحه پشتی - بنابراین اسناد خود را بومی سازی کنید تا از همه چیز مطمئن شوید جایی است که باید باشد.
نمودارها و تصاویر خود را قابل ویرایش کنید: اگر سند شما شامل نمودارها ، نمودارها یا سایر تصاویر از جمله متن است ، اطمینان حاصل کنید که اینها قابل ویرایش هستند تا بتوانند ترجمه شوند.
از فن آوری ترجمه نهایت استفاده را ببرید : فن آوری ترجمه می تواند تأثیر بسزایی در پروژه های ترجمه فنی داشته باشد ، و به شما کمک می کند تا ضمن ارتقاء کیفیت و سازگاری سریع تر پروژه ها را تکمیل کنید - بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید.
همانطور که گفته شد ، ساده تر بودن زبان مورد استفاده در مستندات فنی یک مزیت بزرگ است. نکته منفی این است که ترجمه فنی غالباً شامل حجم بسیار بالایی از مطالب است و شما باید از صحت و استحکام لازم برخوردار شوید - به ویژه هنگامی که در مورد دستورالعمل ها و هشدارهای ایمنی صحبت می شود.

استفاده از فناوری ترجمه برای به حداقل رساندن خطاها
نکته مهم در مورد فن آوری ترجمه این است که اهمیتی برای مستندات لازم برای ترجمه ندارد و هرگز کارهایی را که قبلاً برای شما انجام داده است فراموش نمی کند. این به مترجمان انسانی کمک می کند تا بر تعدادی از خطاها و ناسازگاری های احتمالی که به طور طبیعی می توانند در طول پروژه های ترجمه طولانی مدت رخ دهند ، غلبه کنند.

با استفاده از فن آوری ترجمه ، همه ترجمه های شما در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شوند و بطور خودکار در اسناد بعدی که در آنجا تکرار اتفاق می افتد ، قرار می گیرند - یک نکته مشترک در کتابچه های راهنمای کاربر محصول

سپس مدیریت اصطلاحات را دارید ، که ترجمه های دقیق را برای همه واژگان مهم موجود در مستندات شما ذخیره می کند - از ویژگی های محصول ( اگر به اصطلاحاتی ترجمه شده باشند که در متن دیگری می توانند معانی مختلفی داشته باشند).

ترجمه ماشین (MT) همچنین می تواند با دستیابی به اولین پیش نویس ترجمه ها ، میزان کار روی مترجمان شما را سبک کند ، که می توانند پس از دستیابی به سطح صحیح دقت و کیفیت ، آنها را بررسی ، ویرایش و اصلاح کنند.

همه این ابزارهای ترکیبی به یک روند ترجمه بطور قابل توجهی سریعتر و دقیق تر اضافه می کنند که به شما کمک می کند مستندات هر جلد را با اطمینان تولید کنید. تنها چیزی که اکنون به آن نیاز دارید یک سیستم مدیریت ترجمه (TMS) است که به شما کمک می کند تا در هر مرحله از راه اندازی کل پروژه ها و تکالیف شخصی خود را مدیریت کنید.

با داشتن جوانب مثبت و جدیدترین فن آوری ترجمه در کنار شما ، می توانید بدون توجه به مستندات لازم برای رسیدگی ، به ترجمه فنی کاملاً بی عیب و نقص دست پیدا کنید. نکته دیگر اینکه ، فناوری ای که اکنون در دسترس ماست به معنای این است که می توانیم سریعتر از گذشته به این نتایج دست یابیم که این باعث صرفه جویی در وقت و پس انداز مالی به تجارت شما می شود.

اگر ترجمه فنی چیزی باشد که شما و تیمتان می توانید از آن بهره مند شوید ، تیم متخصصان ما می توانند شما را در مسیر صحیح قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با آنها در تماس باشید.


---------